Längtar till nyår!

Åh vad jag längtar till nyår!! Då ska jag åka ner till mina töser Kajsa och Karin som numera bor i Göteborg! Jag saknar er!!!!!
Jag måste fixa så jag kan åka med lastbilen dit så blir det gratis. Och gratis är gott!
I alla fall så kommer jag att komma till Göteborg den 29 december vid 10 tiden kanske?!  Sen stannar jag där nere ett tag så jag får umgås lite innan jag drar till London!

Jag ska släpa med mig köttet som vi ska laga iordning till nyårsmiddagen. Antingen Älgfilé eller Älgstek. Mmmmm! Gott blir det vilket som kan jag lova!

Nyårsklänningen är inte fixad än, tror jag. Jag har en jättefin klänning som jag köpte på Vintage kolektionen dom haft på Khappal (stavas), men jag vet inte om jag ska ha den på juldagen. ??? Jag måste kika runt lite till. H&M och Monki har skitsnygga kläningar nu. Även Gina Tricot har supersnygga klänningar men  dom har så knepiga storlekar tycker jag.

Byebye

Kommentarer
Postat av: Linda

KappAhl ;) Hehe!!!

Jag vill också ha en fin nyårsklänning :P

2009-12-10 @ 17:45:22
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0