Barnvakt åt Linda och Knutte

Den här veckan har jag varit barnvakt/chaufför åt Linda och "Knutte". Eftersom Jon jobbar eftermiddag och Lilla Linda är höggravid så vill han såklart inte att hon ska vara ensam hemma på kvällen med den magen. Så jag erbjöd mig att vara här hela veckan och vara barnvakt åt Knutte och linda efter kl 2. Det har gått väldigt bra. Knutte har levt rövare i magen på henne och allt har väl vart som vanligt. JAg fick följa med Linda till Barnmorskan och lyssna på Knuttes hjärta. Ooooh vad gulligt!!! =)
Men sen kom jag ju på att OM något skulle hända, att vattnet går och så när Jon är borta....Tänk om det skulle bli en sån där supersnabb förlossning så man inte hinner in till stan så JAG skulle ha måste hjällpa till att förlösa Knutte! Tänk om?!?! Jo du det hade vart en upplevelse det...Lite skrajsen över det har jag väl vart men jag skulle nog klara av det med lite hjälp. HAKUNA MATATA! Inga bekymmer!!! =D
Men allt har vart lugnt. Och det har varit väldigt kul att få hjälpa till...Jag blir här i Böle till på lördag sen åker jag till hudik. Sen kanske jag kommer igen till veckan om inte Knut kommit ut såklart, eftersom Jon jobbar förmiddag så kanske det behövs en barnvakt en vecka till????? =D

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha .. Du är för gullig du Elin ;)

Haha.. supersnabb förlossning.. Hakuna Matata! xD

men får hoppas knutte kommer snart nu..

För nu vill jag GOOOOOOOOOOSA med en liten bebis ;)

2009-10-02 @ 12:55:32
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

HEJ

ELIN

VAD GÖR DU I KVÄLL ?

JAG SKA CYKLA I KVÄLL

VAD GÖR LINDA I KVÄLL

FRÅN

JOHANNA

2009-10-03 @ 16:48:39
URL: http://NEJ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0