Byebye Frida, Hello Africa Party!

I Lördags så var det fest igen i sundsvall. Vi hade en sista fest med Fridastumpan eftersom hon nu är i Afrika och blir där i 8 månader. Det blev mycke dricka (igen) och mycke skratt och skitprat. Alla hade vi kul men Vi splittrades och hamnade på olika pubbar. Det var fullt överallt så vi kom inte in någonstanns typ. Sedan skällde jag på 2 "vakter" för dom släppte in dom andra 20 åringarna i vårat sällskap på en krog där det är åldersgräns 23!!  (Hm? Vilken pub kan det vara tro?) Men mig och Frida släppte dom fan inte in e<!
Vilka jävla svin! Och satan vad arg jag blev! Jävla fegjävlar skyllde på varandra och sa att "Nej dom visste inget om det, prata med han" Också pekade dom på varandra. Sen vräker den ena ur sig " ja men vilken koll du har då, känner du dom eller?" klart som fan jag gör tyckte jag då och vakten står och ser hekt jäkla förvånad och dryg ut. Sen säger han" Vill du att jag ska hämta ut dom igen eller?" Ja fan att du ska sa jag. Hämta ut varenda en som är under 23 på en gång då för det verkar som att det finns många där inne! Så gick "vakten" iväg innåt....Men inte kom det ut nå folk inte. Aaaaa vad arg jag var....Sån tur var så var klockan strax 3 så jag gick till bussen. Jag fick fridas bankkort och busskort och hoppade på bussen utan Frida!!!! =D ;)

PS: Jag älskar att vara bakfull och äta bakismat med dig Frida! Jag kommer att sakna det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0