En eftermiddag i sundsvall då Krille gjorde allt för att reta upp mig.

I trosdags åkte jag, Linda och Krille till sundsvall en sväng. Vi skulle på apoteket, ikea och självklart in till Birtsta city och kika på kläder. Krille skulle ju så klart på biltema så jag och Linda gick ju och kollade i klädaffärerna då. Sen ringer surfan Krille och frågar vart vi är...-Ja inne på H&M såklart sa jag då. - Ja men kom till IKE nu då för jag måste hem, typ skriker han i telefon! Men va fan har han i huvudet om han tror att jag åker 5 mil bara för att köpa typ 5 saker från IKEA och inte gå och kika på kläder???? Det har jag sagt åt han förr men han verkar inte fatta efter 4 år att jag är tjej och älskar kläder... Knepigt?!...Ja men jag och Linda gick och kollade på kläder ändå i typ 1 timme innan vi gick till Krille. Rätt åt han! =P Och under den tiden ringde han typ 3 ggr och fråga vbart vi var! Men vi gick lugnt och köpte ett TV-spel till Jon och vi gick på Donken och köpte burgare av Hanna.

Linda köpte ett linne från H&M som hon får plats med magen i. 2 handdukar från IKEA och 2 batterin till brandvarnarna i Böle. Och Fifa 10 till Jön. Och 2 cheese från DonkenPötrik
Jag köpte...INGA kläder för jag var arg. Men det blev ett litet vitrinskåp från IKEA iaf. och 2 donkenburgare från Pötrik.
 Sen köpte Krille saker till sin jäkla bar som han ska smälla upp i lägenheten. En stor bordsskiva och 4 stolar. Sen köpte han ett litet bord som vi ska sätta bredvid soffan. ´
Vi svängde in på MAX på hemvägen och Krille förstörde mina Lökringar genom att hälla 3 ton salt på dom bara för att jag smakade ett strips av honnom. Aaaaah! Vad arg jag blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0