Ojojoj!! Spännande!

I Måndags så trodde jag verkligen att jag skulle bli faster! Jag, Joon och Linda for in mot BB vid halv 11 kanske för Linda hade värkar. Jag satt nere i väntrummet och väntade på besked från bror min om hur det gick. Eftersom det går "svininfluensan" nu så fick jag inte följa med in i rummet. Töntigt tyckte jag eftersom det inte är nå speciellt med den där jäkla influensan. Det är ju som en vanlig influensa. Då dör det också folk titt som tätt. Men men. Det vara bara att acceptera. Så jag satt där och väntade ivrigt. Sen kommer jon oh talar om att det är lugnt. Typiskt. Men det går ett bra tag till innan läkarn säger att vi får gå och äta något eftersom värkarna hade gått över. Så vi gick till bilen och for till Jambo och köpte mackor. Vi åkte tillbaka och åt dom gooooda mackorna! Mmmmm! Sen förvinner Jon Och Linda in på förlossningen för läkarn skulle ta nå prov av nå slag. Men vid 4 fick vi åka hem igen.

Jäkla Knutte som gör så då"!!! Vi trodde ju att hon/han skulle komma då ju! Vi väntar och väntar!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0