Det kändes inte som att det var Julafton precis.

Ja då har det vart jul i alla hus igen. Även fast vi fått innihelvete med snö, fått julklappar och har en pyntad gran så känns det inte som att julen är över. Jag tror fortfarande att julen är nästa vecka :P

Tomten måste ha tyckt att jag har vart väldigt snäll för jag fick:
-En liten partyväska
-En massa sockar
-Choklad
-En flaska Bacardi razz. (som nästan tog slut på juldagen)
-Presentkort på Birstacity
-Presentkort på H&M
-Presentkort på Åhlens
-Knallrosa nagellack :D
-Smycken
-Kläder
-En biljett till Thåström då han ska spela i Sundsvall
-Pengar att handla en digitalkamera för
-Nessesär (stavas?)
- Och en sak som jag plockade sönder som man ska sätta ihop igen. Nån hjärngympa sak, som jag spenderade max 5 minuter på innan jag ville elda upp skiten!

Och sen var det väl nå mer småkraffs.

Tack Tomten!!

Jag firade jul hemma hos broder Jon och Linda. Mamma och Hanna kom hit också och vi åt oss FÖR mätta. Så vi rullade tillbaka till TV-rummet där vi satt och degade. Jag och Hanna for till Pappa för att fira en sväng där. Och på vägen dit så hittade vi en säck julklappar som tomten måste ha tappat. :P Så vi gav alla paketen till Filip, Jeanette och pappa.
Och det absolut sjukaste var att det som var i paketen var ju precis de som Jag och Hanna köpt till dom i julklapp....Hur sjukt är inte det då??? Hehe!


Ja men God Jul på er alla då. Och ta inte för många Julesnapsar. Tänk på att det är Juldagen som är partydagen!!


byebye
Jag hade en toppenjul iaf även fast jag var dötrött och förkyld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0