Nyår Nyår Nyår! Välkommen till 2010!

Nyår måste ha vart det döaste nyåret på 3 år. Alla var bortrest och utflygna och inte en jävel som hade fest...Så jag var hemma hos Papi och käkade god mat och drack några öl i min ensamhet, väntade till Jon och Linda skulle dyka upp.
 Och dom kom förbi och  Jön drack också öl så det var vi 2 som försökte vara någorlunda party den kvällen....jag hängde med dom mot byn, vi for till Linus och Sara och inväntade 12slaget. Anton och Thilda var redan där och sen dök Pillywinky och Eddie och nån till filur upp så det var väldigt fullt i det där lilla köket, och varmt!
klockan blev halv 12 och vi vräkte in oss i bilarna och for hem till Anton allihopa där vi skulle smälla raketer och kika på en massa raketer också såklart.
Pillywinky satte ner raketerna i snön och vi väntade ännu lite till för att klockan skulle slå 12. Och sen var det dags att skjuta iväg dom...ÄNTLIGEN!
 Allt gick fint och det var såååå vackert med alla färger och så. Hela Gnarp blinkade.....MEN SEN så var det en raket som inte flög iväg, som var på väg att smälla nere på marken där vi stod.  JÄVLA PILLEN!!! Alla sprang som dårar åt alla håll och kanter och skrek, för att inte bli träffad av raketen. Jag tänkte att jag måste göra nå drastiskt, något som en, som en superhjälte skulle ha gjort..... (och om någonting ska sprängas nära en i filmer och superhjältarna ska hoppa iväg från faran så kommer dom alltid flera meter på ett enda hopp) så jag tänkte kasta mig över snöhögen i hopp om att klara mig undan några sprängskador och splitter. (Haha!) Men jag kom knappt upp till halva snöhögen och blev kall, snöig och mobbad istället...Men va fan! Det var det värt! Jag kom undan några skador iaf!

Det var jävligt kallt ute men jag hade väldigt kul när vi sköt dom där raketerna. så........................


GOTT NYTT ÅR!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0