Lite blandat om vad som hänt den senaste månaden.

Jag missade Bergsjöcrusingen för jag var chaufför åt 2 fyllerister i sundsvall istället. Lina och Frida var bra nog på gasen kan jag lova! Oj vad jag hade kul åt dom! :D Vi höll igång till tidiga morgonen för det var efterfest hos några killar. Men det var bara en kille som orkade vara vaken med oss och han var verkligen mysko. Han vart typ grinig när vi skulle hem för han ville ju ligga med någon så klart. Typiskt killar säger jag bara!!
DÄR ÅKTE HAN PÅ EN NIT! :P
Och Det var så romantiskt att sitta i en bil och köra bilen, klockan 6 på morgonen med 2 alkoholstinkande tjejer som halvsov och sov ela vägen hem från sundsvall.
Det var min 2a nyktra helg sedan juldagen och det kändes väldigt konstigt! Hehe!!

Sen.....
Var jag ut på bockarna med Sabina, Simone och Frida i onsdags. Och jag måste bara säga ojojoj vad kul vi hade!! Jag och Simone fick nog någon shot för mycke för tydligen tog det oss 25 minuter att gå från Bockarna till Zappatas. HAHAHA! Det är kanske 500 meter dit. Max!!! :P Vi kom hem vid 4 tiden och bockarna stänger ju 2 så det tog väl en timme hem till frida också, och det är väl någon kilometer bara... Hehe! Men roligt hade vi och pigg var vi dagen efter så det är huvudsaken det!!!

Sen.....
Var jag nykter nu i helgen som var också!!! Jag tror jag håller på att bli sjuk eller så! Eller så är det jäkligt bra att vara totalt pank ibland. Men det blev min 3dje nyktra helg iaf.  Det var Hudikcrusingen på fredagen...Som sööööööög kan jag lova!!! Det var kanske 10 amazoner och 5 volvosar... känndes det som iaf.
Och jag åkte aldrig på SundsvallsCrusingen heller :( Så jävla synd för det hade tydligen vart ett jäkla drag där! Jävla skiiit också! Men jag ska fan ta min på LjusdalsCrusingen som är nu till helgen och suuupa med Evelina!! :D


Sen....
Satt jag hemma hos Friday här om dagen oh vi pratade om Afrika resan. Det är ju bara 3 månader och 3 veckor kvar innan vi åker ju!!! Wihiihihihiiiii!! Lånade en Swahilibok av henne så nu försöker jag lära mig ett nytt språk också. Ojojoj!!!  
Och stressad kände jag mig...Hur ska jag hinna med allt?? Aaaaaah! Det är så mycke som ska fixas och handlas. Jag måste fixa PASS och VACCINERA mig mot typ allt. Jag ska handla en kamera,  en skrutt mobil, en massa nödvändiga apotekssaker ska inhandlas, och kanske 700 saker till som ska ordnas känns det som.. Heehe!

MEN framför allt så MÅSTE jag få jobbet på Donken !! Jag var på intervju igår och jag hoppas hoppas hoppas!!! Skulle sita så jäkla bra med ett jobb i sommar så jag har lite mer cash när jag åker :)

Byebye äppelpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0