Längesen (igen) jag vet.

Jag glömmer bort att jag har en blogg nu för tiden så därför går det lite trögt på uppdateringarna.  Även om ingen läser den så ska jag ska bättra mig. :P

Det har hänt skitmycke sen sist jag skrev. Men inge jobb har jag fått än och det suger appung!  Jag vill ha ett jobb så jag får nå pengar nån gång!! 2200/mån från äckel AF (som man ändå inte får nån hjälp av) kommer man inte långt på precis!

Jag ska följa med Friday, Frida my love till Africa i oktober!!!!!!!! HUr coolt är inte det då?!?!?! Jag måste boka tid för vaccinationer ochså. Det hade jag glömt bort. Oops! :P Jag har fått en liten Golf av Pappa som jag ska försöka fixa iordning så jag har nån bil i sommar. Och sen ska jag sälja den så jag får lite fickpengar till AFRIKA!

Jag har börjat spela munspel. Det går riktigt bra tycker jag! :D, Jag har även börjat röra på fläsket och det går åt rätt håll om man säger så :), Andréa min gullfisaunge blir 7 månader idag!! Tiden går så fort så det är sjuuukt!!!

Jag ska försöka få ett sommarjob men det går väldigt trögt på den fronten kan jag säga. Jag måste ha sökt 200jobb  minst och inte fått ett enda! Jag blir gaaaaaalen!

Någon som har ett jobb till mig??? :D

Jaja...lite av det allt som hänt. See ya!

Kommentarer
Postat av: Linda

Joho, det är visst någon som läser din blogg ;) hehe!!

tyvärr så vet jag inte av nå jobb :(

Men du borde få svar snart tycker jag från dom jobb du har lämnat CV på..!!

2010-05-13 @ 09:54:57
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Elin

Wihii! Vilken tur då :) Ja det hoppas jag verkligen att jag får!!

2010-05-18 @ 20:48:22
URL: http://ejleeno.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja det är svårt att tro att den ska/kan bli ännu större hahaha



ja än så länge har jag inte ont i fötterna.. men de kommer väl xD

2010-05-18 @ 20:49:42
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0