Höst = Världen tråkigaste årstid!

Vart tog sommaren vägen då? Vart tog solen och värmen vägen? Varför går alltid sommaren över så himla fort? Man hinner ju inte med sig! Jag tror jag badade 5ggr i sommar :/ Hur kul är det då? Jag är fan albino året runt nu för tiden. Men det kan ju vara fint det också.. INTE!

Varför kan  det intre vara sommar året runt i skruttsverige också? Jag tycker verkligen inte om när det regnar och blåser hela jäkla tiden. Mörkt opch tråkigt är det ute också. Jag har invigt långfillingarna och vantarna redan för det är kanske 3+ ute när jag cyklar på jobbet på Förmiddagsveckorna. FRUKTANSVÄRT! Usch! Fy! Blä! Vidrigt vad jag hatar kyla!! Nör jag cyklar hem på Eftermiddagsveckan så är det minst lika kallt. Brrrrr!
Det får ta och bli ändring på det här nu tycker jag!

Byebye morotskaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0