Jag är stadsbo och har ett jobb! (om någon skulle ha missat det)

Nu var det ju år och dar sedan jag skrev igen. Anledning: jag har helt glömt bort att jag har en blogg :P


Jag har jobbat på HIAB i Hudiksvall i 3 månader nu och stortrivs! Men det känns som att jag jobbat där i 10 år redan. Haha! Alla är supertrevlig och vi kommer bra överens (oftas) så det är helt okej. För övrigt så är det helt underbart att tjäna pengar och slippa leva på AFs hela 2000kr i månaden när man är arbetslös????. Vad hade jag råd med då? INGET! Telefonräkningen och kanske ett plagg och en måltid ute...Men nu är det sååå skönt med pengar igen! :)

Jag bor i en finfin men väääldigt stökig lägenhet i Hudik. 5 minuter till stan, 6minuter till Hemköp och kansek 4 minuter till bockarna så det är så bra som det kan bli.  MEN...Ett problem också är att jag delar den med min syster. Ganska smådrygt kan jag lova med det funkar.  :P 

Nu  måste jag forsätta att tvätta. Och fundera ut vart tusan jag ska göra av alla kläder jag har!! Hela garderoben är full, och nu blir det väl ungefär lika mycke till eftersom jag vart och hämtat sängkläder och mer kläder hos pappa. :P
Önska mig lycka till!

Byebye äppelpaj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0