Världens Bästa Andréa fyller snart 1 år!!

Tänk att den lilla skitungen till brorsbarn jag har fyller 1 år den 10 oktober!!!!!! Helt otroligt vad tiden går fort! Det känns inte som så längesen när Linda drog in mig i rummet och berättade att hon var med barn, eller när vi åkte till spanien och hälsade på mamma när lillgumman vi kallade KNUT, låg i magen och sprattlade... Då var hon inte stor inte. Och sen, i oktober när hon äntligen kom ut så var hon inte kaxig precis! Så pyttenytteliten så man vågade knappt röra henne. :)  Hon bara sov och sov. Och skrek emellanåt så klart men det gör ju alla bebisar.

Men nu jäklar är det full fart i Böle vill jag lova. Hon kryper, skrattar VÄLDIGT högt och skriker, springer runt i sin gåstol och kastar mat överallt. Lilla gumman min! Hon håller ju på att lära sig gå nu också så snart blir hon ännu vildare! 6 tänder som hon tuggar på en med har hon odlat fram alldeles själv också. Mycke dreggel och gnöl men nu så är det bara resten kvar :P

För övrigt så är jag hennes stora idol för hon vill vara med mig heeela tiden och blir så superduperglad när hon ser mig! Fasters jänta det! :D

Snart börjar hon dagis också. Wihiii!!

Puss på dig skitunge!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi... Fan, jag har gått in på din blogg varenda gång jag är ute på bloggen å då har du inte skrivit något nytt inlägg, och nu när jag inte har varit in på din blogg på ett tag .. DÅ , då har du skrivit... Haha!!



Lillsnuttan min <3 Ja tänk att Andrea är 1 år. helt sjukt =D



Självklart att du är hennes idol :)

Hon älskar dig!

2010-11-06 @ 12:31:55
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0